Wednesday, November 28, 2012

sanggup potong n berbogel depan pavilion jika malaysia menang..??!!

hai salam semua...
hari nie yang mana peminat bola sepak, mesti ramai yang tak sabar menunggu perlawanan malam nie kan... malaysia vs loas...agak2 nye mana yang menang ey?walaupon saya tak minat bola tpi saye tetap akan menyokong malaysia..mungkin ada dikalangan kita yang berpatah ati dengan kekalahan malaysia ari tu tak bersemangat atau tak menunjukkan minat untuk menyokong pasukan malaysia sampai sanggup mengeluarkan kenyataan yang bukan2.. ada tu sanggup berbogel la..ada yang sanggup potong 'anu' nye klo malaysia menang?diorg tak pernah terfikir ke kenyataan mereka nie boleh menyebabkan kekecohan dilaman sesawang nie?macam mana klo malaysia betul2 menang?sanggup ke diorang nak tunaikan apa yang diorang janjikan?
nanti mula la kecoh kat laman sesawang nie orang mintak janji yang mereka buat ditunaikan... daripada situ mereka yang pandai buat perjanjian mula la memutar belitkan fakta yang diorang buat...konon2nye diorang punya fb atau twitter mereka kena hack dengan hacker la,kawan2 saje nak kenakan diorang la...aishh..macam2 la diorang nie.. kepada korang2 semua jangan la buat perjanjian yang korang rasa melampaui batas...kalau yang perjanjian yang baik2 tak pe la..nie benda yang bukan2..nanti korang juga yang tanggung malu bila malaysia menang...kalau dalam sesawang boleh la kamoo nak tutup fb bagai tapi kalau kat luar boleh ke korang tutup muka korang..??tapi macam mana pulak kalau betul2 diorang kena hack atau orang buat akaun baru tok kena kan mereka2 nie?ishh2..hanya tuan punya badan n Dia yang diatas je yang tau..hope bukan diorang sengaja buat macam tu tok meraih publisiti..kalau benar minta maaf la secara terbuka supaya orang tak bash kamo lagi..



rasa-rasanye sanggup ke diorang tunaikan janji diorang kalau malaysia menang??!!tu pon kalau benar2 diorang yang buat statement tu..

5 comments:

D i n said...

haha takkan sangup nye...

makin pelik skrg ni makin ramai org mlayu kita buat janji mcmni.nak mintak perhatian ke ape ntah =_=

Anees :) said...

mgkin la kot...dengan nie diorg boleh jadi popular jap..

Encik H said...

ini namanya org yg nak cari publisiti dgn jalan mudah..beraninya tak jugak..hahaha

Anees :) said...

hahah tau x pe..lepas sorang2 yang berani bjanji tapi x pernah pon nak tunaikan..lps tu cakap kene hack bagai la...

Anees :) said...

hahah tau x pe..lepas sorang2 yang berani bjanji tapi x pernah pon nak tunaikan..lps tu cakap kene hack bagai la...