Tuesday, November 13, 2012

SElaMat pEngAntiN BAru u'LL..:)

hye apa khabar semua?sihat?anis alhamdullih sihat..macam mana cuti hari minggu anda semua?mesti best kan..mesti dapat banyak jemputan..hari sabtu hari tu ans dapat 2 jemputan..satu jemputan kawan sek men. dulu dan satu kawan kelas masa kat poli dulu..tapi ans berkesempatan pergi satu jemptan sahaja..tu pon banyak sangat halangan nak pergi sana..dengan hujan lebat nye,jalan jam lagi dan dengan sesat nye lagi..ishh kira masa banyak habis kat dalam kereta je la.sampai2 je kawan pulak ramai yang dah balik..ermm memang tak dapat jumpa diorg la..ingat masa nie dapat jumpa kawan2 last2 tak dapt juga....sedihnye...
tapi nasib baik sempat ambik gmbar bersama2 teman yang belum balik dan juga dengan pengantin...

selamat pengantin baru nabilah(bell) & izhar..
semoga berbahgia hingga ke akhir hayat..
semoga cepat2 dapat zuriat yang comel2..


kepada kawan ku sorang nie... solehatul n radziman...sorii tak dapat datang ke majlis korang..papepon tahniah n selamat pengantin baru ye kawan2...semoga berbhagia disamping keluarga tersayang smpai ke keakhir hayat..:)

cantik kawan aq sorang nie bila jadi pengantin..pasangan yang paling sporting..:)

cuti sek pun dah bermula..berlumba2 la orang nak kahwen..termasuk la kawan-kawan ans..thankz korg coz jemput ans ke majlis korg..insyallah kalo ada masa dan juga tak ada pape halangan insyllah sampai la... jelez tengok kawan2 dah bertemu kebahagian sendiri..agak nye bila la nak sampai turn ans...huhu..cewahh gatal pulak ans nak khwen..belum habis belajar lagi ada hati nak kahwen..hehehe...insyllah kalo ada jodoh tak kemana..kita merancang Allah yang menentukan nye...doa2 kan la ye ans dapat jodoh yang baik akhlak nye,menjadi imam yang bertanggungjawab ke atas makmum nye dan juga membimbing ans ke jalan yang diredhai..insyallah..:)



No comments: