Saturday, November 24, 2012

Twilight-breaking dawn 2.. ^_^

assalammualaikum,

ai semua apa khabar?hope semuanye dalam keadaan yang baik2..dah lama rasa nye tak update status nie..mana tak nye sejak naik cuti sem nie asyik sibuk je memanjang..dengan tugasan,test dan tak lama lagi dah ada mini projek n dah nak final dalam masa sebulan lebih nie..

huhu...membebel je keje ko anees...hehe..sebenar nye anes nak cite yang ans baru je tengok cite twilight..wah best gila la...ey..x ada la sampai ans nak jadi gila pula...tapi cerita tu membuatkan ans asyik tergelak je..puas hati la tengok cerita tu... tak rugi klo tengok....bagi ans best tak tau la bagi korang macam mana..nak tau kne tengok betul best ke tak...?



SINOPSIS


Selepas dibawa balik dari dekat kematian oleh Edward selepas bersalin, Bella memulakan kehidupan barunya sebagai vampire dan ibu kepada anak perempuan mereka, Renesmee, yang membesar pada kadar yang pantas.Tetapi apabila Irina, ahli kelompoknya Denali, tersilap melaporkan Renesmee sebagai bayi manusia yang telah digigit dan berubah menjadi vampire kepada Volturi, mereka dicadangkan untuk bertempur dan memusnahkan Cullens kerana melanggari undang-undang vampire. Untuk membuktikan Renesmee bukan seorang kanak-kanak yang abadi, Cullens mengumpul puak vampire asing, termasuk Denali, Amazonian, Mesir, Ireland, dan puak Romania, dan juga Eropah dan Amerika nomad, untuk dijadikan sebagai saksi mereka kepada Volturi. Aro, pemimpin Volturi, mempunyai motif tersembunyi untuk bertarung Cullens, bagaimanapun.Dengan sekutu vampire mereka dan Quileute serigala pek, Cullens membela diri terhadap Volturi . nak tau selanjutnye anda tengok la...rugi klo tak tengok...



No comments: